POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na web stranici www.goody.hr ispunjavanjem, za to predviđenog, obrasca u koji je Kupac dužan upisati tražene podatke. Kupac kupovinu može ostvariti uz potvrdu da je prethodno pročitao i razumio Uvjete poslovanja.

Kupovina na Goody.hr web trgovini je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. AB Stretegy d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će ubrzo nakon provedene kupnje primiti e-mail o uspješno provedenoj kupovini.

Kupac kupovinu obavlja naručivanjem proizvoda koje bira na temelju fotografije, osnovnog opisa i dodatnih informacija. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima.

Kupac obavlja kupovinu u nekoliko jednostavnih koraka:

  • Pretraživanje proizvoda – Tražilica se nalazi u gornjem desnom kutu web trgovine Prodavatelja. U linijski prozorčić je potrebno upisati željeni pojam, nakon čega će se pojaviti svi proizvodi vezani za taj pojam. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima, te na temelju dostupnih informacija o proizvodu donijeti odluku da li proizvod odgovara njegovim potrebama.
  • Narudžba proizvoda – narudžba započinje dodavanjem proizvoda u košaricu klikom na ikonu „Dodaj u košaricu“ (proizvod koji se nalazi u košarici nije rezerviran, nije naručen, niti kupljen). Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili izvršiti pregled košarice klikom na ikonu košarice. Ukoliko Kupac želi završiti odabir proizvoda potrebno je kliknuti na ikonu „Kupi“, nakon čega se otvara prozor u kojem se upisuju traženi podaci. Sva obavezna polja označena su zvjezdicom (ime, prezime, zemlja, ulica, kućni broj, grad, poštanski broj i županija). Ukoliko Kupac želi da proizvod bude dostavljen na drugu adresu od one koja je upisana prilikom registracije potrebno je kliknuti na „Pošalji na drugu adresu“ i popuniti obavezna polja označena zvjezdicom (ulica i kućni broj, grad, poštanski broj, zemlja, županija). Nakon čega slijedi odabir načina plaćanja (može se izabrati plaćanje kreditnom ili debitnom karticom jednokratno, plaćanje po predračunu, te plaćanje pouzećem). Ako su svi podaci točni otvara se novi prozor u kojem je potrebno unijeti podatke ovisno o vrsti plaćanja za koju se kupac odlučio. Nakon navedenog slijedi sažetak narudžbe. Kako bi Kupac izvršio kupovinu potrebno je klikom označiti kučicu „Pročitao/pročitala sam Uvjete poslovanja i prihvaćam ih“. Budući da je Kupac dao suglasnost, osobne podatke podijelit ćemo s našom partnerskom dostavnom službom, kako bismo proizvode dostavili do Kupca. Nakon prihvaćanja uvjeta poslovanja, te ukoliko su svi podaci točni klikom na tipku „Kupi“ izvršena je kupnja, a narudžba je poslana na obradu.
  • Ubrzo nakon uspješno provedene kupovine na ranije datu adresu elektroničke pošte Kupac će primiti mail s potvrdom o zaprimljenoj narudžbi. Nakon odrađene narudžbe Kupac će zaprimiti drugi mali kojim se potvrđuje da je narudžba odrađena. Nakon što proizvod/i budu spremni za isporuku na adresu elektroničke pošte kupca stići će obavijest sa podatcima za praćenje pošiljke te predviđeni datum kada će pošiljka stići na adresu.
  • Ukoliko Kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u ugovorenom roku dostave dužan je obavijestiti Prodavatelja o istom na adresu e-pošte info@goody.hr
  • Ukoliko Kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte dužan je kontaktirati Prodavatelja na adresu e-pošte info@goody.hr
  • U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, Prodavatelj će stupiti u kontakt s Kupcem stupiti kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda, odnosno raskid ugovora.

NAČINI I UVJETI PLAĆANJA

Kupnjom na Goody.hr web trgovini Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:

  • kreditnom ili debitnom karticom jednokratno; plaćanje izravno putem interneta, korištenjem CorvusPay servisa za plaćanje karticama: Maestro, Visa, Diners i Mastercard;
    • Sigurnost uplate i zaštitu podataka kod plaćanja kreditnom ili debitnom karticom jamči CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta;
  • plaćanje pouzećem – DPD ugovorna usluga;
  • avansno plaćanje;
    • ukoliko se Kupac odlučio za avansno plaćanje, rok za uplatu je 3 dana od obavljanja kupnje, a Prodavatelj kreće u obradu narudžbe tek nakon što je vidljiva uplata na računu.
    • u slučaju isteka prethodnog navedenog roka za uplatu od 3 dana Prodavatelj ne garantira dobavljivost naručenih artikala, međutim ako su naručeni proizvodi raspoloživi pokreće se postupak narudžbe i dostave, a ako proizvodi nisu dostupni Prodavatelj će obavijestiti Kupca o točnom roku isporuke ili će, ukoliko nije u mogućnosti odraditi narudžbu i isporuku, Kupcu vratiti uplaćeni iznos u cijelosti.

OPIS NAČINA I ROKA ISPORUKE PROIZVODA ILI PRUŽANJA USLUGA

Nakon izvršene narudžbe, Prodavatelj će naručeni proizvod dostaviti na adresu navedenoj u narudžbi. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske te se dodatno naplaćuje po cijeni od 30,00 kn (PDV je uključen u cijenu).  

Rok isporuke dostupnih proizvoda (onih koji se nalaze na stanju u skladištu) je od 3 do 10 radnih dana, a navedeni rok počinje teći od trenutka kad je vidljiva izvršena uplata, odnosno kada je autorizirana transakcija kreditnih ili debitnih kartica. 

Radni dani ne uključuju subote, nedjelje i blagdane.

Nakon što Prodavatelj završi narudžbu, prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda, dostavlja ju logističkom partneru, a Kupac zaprima mail na adresu elektroničke pošte u kojem se nalazi okvirni termin dostave, te broj pošiljke i link na kojem se pošiljka može pratiti.

Točan termin dostave dogovara se telefonski na način da dostavljač kontaktira Kupca na broj telefona koji je isti naveo prilikom registracije i kupnje proizvoda.

Ukoliko Kupac ne odgovara na pozive dostavljaču, Prodavatelj ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu Kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 radnih dana, umanjen za troškove dostave.

Prodavatelj sve svoje proizvode pakira i nastoji zaštititi kako se uobičajenom manipulacijom u transportu ne bi oštetili. Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ukoliko Kupac ustanovi oštećenja, takav proizvod mora reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku. Budući da je Kupac obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu, u slučaju odbijanja preuzimanja pošiljke na otpremnici mora navesti razlog odbijanja preuzimanja, odnosno sva vidljiva oštećenja (oštećenje ambalaže, nedostatak nekih dijelova i sl.) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi/preuzimanju.

Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome se obavještava Kupca. Kupac tada ima pravo odustati od narudžbe i tražiti povrat novca ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan.

Ukoliko isporuka kasni, nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku, tada Prodavatelj stupa u o tome obavještava Kupca. Prodavatelj je tada dužan Kupcu dostaviti novi termin isporuke, a Kupac ima pravo odustati od narudžbe i tražiti povrat novca.

Prodavatelj ima pravo na zahtijevanje troškova manipulacije, transporta i sl. ukoliko Kupac ne preuzme proizvod ili ga odbije preuzeti bez valjanog razloga.

REKLAMACIJA

Ukoliko Kupac na proizvodu u jamstvenom roku primijeti oštećenja (koja nisu uzrokovana tehničkom ili višom silom) ili pak kupljeni proizvod ima neke nedostatke, a ulaze u kvantitativne ili kvalitativne neusklađenosti definirane jamstvom kupac ima pravo zatražiti reklamaciju.

Reklamaciju Kupac može zatražiti tako da na e-mail adresu: info@goody.hr pošalje fotografije nepravilnosti ili oštećenja uz odgovarajući opis, zajedno sa brojem narudžbe, a sve kako bi Prodavatelj u što kraćem roku utvrdio nepravilnosti i otklonio iste.

Sve oštećene dijelove proizvoda ili cijele proizvode, Prodavatelj će zamijeniti ispravnima nakon pisane potvrde reklamacijskog zahtjeva, a u za to pisanim putem dogovorenom roku. Ukoliko to nije moguće Prodavatelj će izvršiti povrat novaca robe u roku od 10 radnih dana (počevši od dana kada je kupcu poslana potvrda reklamacijskog zahtjeva). Rok za djelomične ili cjelovite zamjne kupljenog proizvoda dogovoriti će se pisanim putem prema mogućnosti proizvodnje i/ili isporuke traženih proizvoda ili djelova proizvoda. U slučaju bilo kakvih upita ili nejasnoća, kupac može kontaktirati na e-mail adresu: info@goody.hr.

AB Strategy d.o.o. isključivo odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima od čl. 400 do čl. 422.